Saturday, September 10, 2011

GDTOPSEUNGRI SHOUTOUT FOR KMW MALAYSIA !

I'm happy sangat hari ini, sebab apa tau
sebab my chingu, Syakirah Salleh finally have upload that tix
Here it is, sesuai untuk tontonan umum ^^


Mampu beli yang ni je, ingat nak beli Rock Zone or VVIP
Tapi memandang kan free seating pun so expensive !
Jangan berangan lah, sedihnya :(

Free seating : RM 100 ++
Numbered seat : RM 200 ++ / RM 400 ++
Rock Zone : RM 500 ++
VVIP : RM 800 ++

Sekian di atas ada lah harga-harga ticket tuk KMW tu !

Tapi takpe, lets wait all BIG BANG buat showcase kat Malaysia
Baru revenge nak beli Rock Zone or VVIP
Itu pun kalau mampu lah ^^

Its conform mereka datang ke sini, ni shout out mereka ^^


GD : I'll be there
TY : Take me there !
VI : Awsome !
TOP : ....... ( smiling )

Oppa, I'll be there for ya ^^
Lol, Taeyang oppa, come here in Malaysia too
We all waiting for ya !

p/s : Ni belum tiba that day lagi ni *flutter*
Oh ya, barang misteri tu akan sampai next week
will upload it later ^^

2 comments:

Myza Sam said...

wah , fanatik gila cik ainnur kita ini . nanti upload gambau :D

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?609ea9613f49647daaf8d86712b02443

Miss Aien said...

Haha, terlebih sudah pulak kan ? Huhu