Monday, December 5, 2011

SEJENAK BERSAMA 3 !

Kadang-kadang aku tak berapa paham and tak paham langsung
Dengan perangai sesetengah orang zaman sekarang ni
Aku sebenarnya tak tahu la apa niat dia
Tapi berdasarkan pemerhatian aku, ini dinamakan "permainkan"
Mana boleh sesuka hati je kau permainkan pasal syurga neraka
Pasal dosa pahala and anything yang berkaitan isu-isu sensitif ni

Aku jugak manusia biasa, banyak buat salah silap and else
Tapi jangan lah sampai ke tahap yang teruk and sangat teruk
Kita adalah makhluk yang diciptakan dengan otak yang berakal
So gunakan kedua-dua dengan sebaik-baiknya
Sementara diberi peluang ni, guna lah dengan bijak and sebaik-baiknya

P/s : Makin lama, aku makin takut dengan akhir zaman ni
Lindungi lah kami Ya Allah !
Berilah kami peluang untuk sentiasa bertaubat pada-Mu
Moga-moga dosa-dosa kita diampunkan oleh-Nya


No comments: