Monday, December 26, 2011

NOVEL BINI AKU TOMBOY KE ?

Macam tak percaya pun ada and malas nak percaya pun ada
Aku dah habiskan NOVEL karya ARISA ERIZA dalam dua malam je ?
Tak sangka sungguh aku ni masih boleh bertahan and bersabar nak baca novel setebal 500 ++ tu
Aku actually bukan lah peminat NOVEL sebab aku ni malas nak baca ayat yang panjang-panjang
Baik aku tengok cerita lagi bagus, lagi aku paham
Kalau check balik dalam profile-profile aku, "No Novel In My Life" lah, haha

NOVEL yang bertitle BINI AKU TOMBOY KE ? telah menambat hati aku
Untuk terus sabar memnbacanya hingga ke muka surat terakhir
Tapi kalau ada scene tak best tu, aku baca sekali lalu je ^ ^
Ayat dalam NOVEL tu sempoi, straight to the point and tak banyak bunga, Bagus !

Tapi actually NOVEL ni bukan aku punya, adik aku punya, haha
Kalau dia tak beli, mesti aku tak baca, hehe

P/s : Perkataan TOMBOY tu yang menarik perhatian aku ^ ^
Psst, dulu aku tomboy jugak tapi tak ketara sangat, haha

2 comments:

Myza Sam said...

wah hihi :) Ustazah nak beli pensil :D

Miss Aien said...

Kalau nak beli, boleh singgah kedai ^^