Monday, January 2, 2012

SEJENAK BERSAMA 5 !

Dulu aku tak penah tahu bagaimana perasaan seorang promoter
Main sedap mulut je cakap pasal mereka, padahal kita tatau macam mana keje mereka tu
Now, baru aku tahu bagaimana perasaan menjadi seorang promoter
Aku merasai kerja part-time sebagai promoter masa aku cuti semester dulu
Baru ku tau bagaimana peritnya, ingatkan keje ni senang je
Rupanya banyak dugaan and kena banyak bersabar

Bila aku dah tau macam mana keje mereka, so sekarang aku boleh memahami mereka
Aku boleh paham kenapa mereka begitu and begini, semuanya ada sebab masing-masing

And jugak oleh kerana aku pun sudah tentu pernah menjadi customer
So aku boleh paham apa yang customer mahukan
Aku tak follow mereka dalam jarak yang dekat and teramat dekat
Kalau aku pun rimas, takde kebebasan lansung kan ?
Aku tengok dalam jarak yang bersesuaian lah and hanya memandang apa yang mereka lakukan
Kalau dalam kesusahan, selagi aku mampu tolong, aku tolong lah
Kalau tak, aku mintax bantuan rakan sekerja je lah kan

P/s : Saya budak baru belajar, kalau ada salah dan silap, 
tolong lah maafkan :)
Setiap manusia ada salah and silap and tak perfect :)

No comments: